Bliža se »68. Festival di Sanremo«

Med 6. in 10. februarjem se bo v Italiji odvijal že 68. sanremski festival. Po treh uspešnih letih, ko je prireditev vodil Carlo Conti, je bila letošnja izvedba kar precejšnja neznanka. Organizator prireditve, italijanska državna televizija RAI, je umetniškega vodjo naznanila šele jeseni. To je, po kar nekajmesečnih ugibanjih postal italijanski kantavtor Claudio Baglioni, kateremu bosta stala ob strani voditeljica Michelle Hunziker ter igralec Pierfrancesco Favino. Na letošnjem festivalu, na katerem se bo predstavilo 28 pesmi se v primerjavi z zadnjimi leti obeta kar nekaj novosti.


Umetniški vodja Claudio Baglioni ter voditelja Michelle Hunziker in Pierfrancesco Favino

28 pesmi, razdeljenih v dve kategoriji

V petih večerih se bo na festivalu predstavilo 28 pesmi. Kot v večini dosedanjih izvedbah so izvajalci razdeljeni v dve kategoriji: 20 že uveljavljenih izvajalcev bo nastopilo v kategoriji »Campioni«, preostalih 8, v večini neuveljavljenih, pa v kategoriji »Nuove proposte«. Vsi nastopajoči bodo na četrtkov večer nastopali s posebnimi gosti ter prearanžiranimi pesmi. Sama prireditev, katera se je zadnja leta vedno bolj spreminjala v televizijski šov, pa se po besedah voditelja vrača k svojim koreninam in samemu imenu »Festival italijanske pesmi«.

2018 prinaša nekaj zanimivih novosti

Kot je na januarski predstavitveni tiskovni konferenci izjavil Claudio Baglioni, je največja novost umik izločitvenih bojev. Kot sam pravi »se mora sam Festival odvijati v slogu zabave. Že sama beseda izločitev vzbuja občutek strahu pri večini izvajalcev«. Druga, večja novost je podaljšanje pesmi iz treh na štiri minute, kar naj bi bil vzgon za večjo kreativnost avtorjev ter izvalalcev.

Gledalci pa kot vsako leto ne bodo prikrajšani za obilico gostov. Med glasbenimi so zaenkrat potrdili nastop Sting, Shaggy ter James Taylor, Laura Pausini, Fiorello med komiki pa Maurizio Crozza.


Prvi potrjeni gostje: Sting, Shaggy in James Taylor

Za nas nepredstavljive številke

Pri organizaciji sanremskega festivala je beseda »milijoni« kar precej prisotna. Tako pri podatkih o gledanosti, kjer je številka kostantno okrog 11-13 milijonov gledalcev samo v Italiji, kot pri denarju. Izvedba festivala bo italijansko televizijo RAI stala nekaj »drobiža« čez 16 milijonov evrov, vendar so do sedaj že uspeli prodati reklamnega prostora za 25 milijonov. Skratka se nam, v kombinaciji z verjetno oz skoraj zagotovo perfektno tehnično izvedbo, obeta izredno zanimiv Festival.

V Sanremu bomo tudi mi…

Od sobote, 3. februarja do nedelje 11. bo na prizorišču tudi naša ekipa… Več o temu pa v prihodnjih dneh.

Sorodni članki