Z akcijo Dnevi špargljev vstopamo v izolsko kulinarično sezono

V soboto je v Izoli pričelo še eno kulinarično leto. Z akcijo Dnevi špargljev se začenja sezona kulinaričnih akcij oz. dogodkov, ki jih v sodelovanju z lokalnimi gostinci organiziramo na Turističnem združenju Izola.

Tudi v letošnjem letu na Turističnem združenju Izola nadaljujejo z razvojem Izole kot kulinarične destinacije. V ta namen bodo pripravili več različnih promocijskih akcij, prav tako pa bodo nadaljevali s programom Kilometer nič, ki vključuje sezonsko domačo tržnico Ruba sz moje njive in pa kulinarične akcije oz. dogodke. Teh letos načrtujejo še več, saj so bile v preteklem obdobju prepoznani kot dober dodaten vzvod obiska destinacije. Kulinaričnim dogodkom bodo namenili tudi več sredstev za oglaševanje.

Letos bodo goste popeljali na sprehod po izolskih okusih kar štirikrat. Akcije bodo potekale v naslednjih terminih:

  • Dnevi špargljev: 30. marec do 28. april 2019
  • Dnevi domačih pedočev: 1. junij do 16. junij 2019
  • Dnevi bakalaja: 14. september do 29. september 2019
  • Dnevi kraljestva ribe: 12. oktober do 9. november 2019

Tradicionalni akciji Dnevi domačih pedočev se torej pridružujejo še novi kulinarični dogodki. Dva izmed navedenih (Dnevi špargljev in Dnevi kraljestva ribe) bosta trajala kar mesec dni, za oba dogodka pa bodo  gostinci pripravili posebne menije. Za Dneve špargljev, ki se začenjajo ta vikend, so raznoliki meniji že objavljeni na naši spletni strani: https://www.visitizola.com/dnevi-spargljev-v-izoli/. V prvi letošnji akciji tako sodeluje kar 18 izolskih gostiln in restavracij.

Vse kulinarične akcije bodo tudi oglaševane, predvsem preko digitalnih kanalov, tako na domačem kot tudi na tujih trgih. Na Turističnem združenju Izola bodo za vsako akcijo posebej pripravili promocijske materiale – zloženke in plakate. V času vsake akcije se bo odvila tudi posebna nagradna igra.

Okusi Izole – predstavitve lokalnih chefov

V letošnjem letu bomo po vzoru preteklega leta prav tako nadaljevali s predstavitvami kulinaričnih zgodb na spletu. Skozi vse leto bomo tako sredstva za promocijo namenjali lokalni gostinski ponudbi, ki jo bomo predstavljali z zgodbo – od kmeta ali ribiča, do priprave (recepta), predstavitve chefa (ali restavracije). V nastajanju je tudi krajši kulinarični promocijski video spot. Primer predstavitve kulinarične zgodbe: https://www.visitizola.com/bujol-vabi-na-bakala-kot-so-ga-pripravljale-nase-none/

Sorodni članki