Izolski turistični ponudniki pridobivajo znanja s področja digitalnega marketinga

Turistično združenje Izola v februarju organizira tri brezplačna celodnevna izobraževanja s področja digitalnega marketinga, namenjena predvsem izolskim turističnim in gostinskim ponudnikom. Novi trendi v turizmu so namreč tesno povezani prav z digitalizacijo in sodobnimi spletnimi načini oglaševanja. Danes v prostorih Manziolijeve palače poteka prvo izobraževanje.

Kot eno pomembnejših nalog v tekočem si je Turistično združenje Izola (TZI) zadalo organizacijo izobraževanj s področja digitalnega marketinga. Tako kot morajo destinacije slediti trendom in aktivnostim Slovenske turistične organizacije, morajo posledično temu slediti tudi posamezni ponudniki na destinaciji, ravno zato je TZI izkoristilo del pridobljenih sredstev projekta Izola Digital in za izolske ponudnike pripravilo zanimiva predavanja slovenskih strokovnjakov s področja digitalnega marketinga. V preteklem letu se je namreč TZI uspešno prijavilo na Javni razpis za sofinanciranje razvoja in promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji, ki so ga objavili na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo (MGRT).

V februarju bo TZI v sodelovanju z JZP Izola tako izpeljalo brezplačna predavanja in delavnice za izolske turistične in gostinske ponudnike. Prvo poteka danes, naslednji dve pa bosta na vrsti v petek, 15. in petek, 22. februarja 2019.

Prosta mesta so bila zapolnjena zelo hitro, vabljeni udeleženci – izolski turistični, gostinski in drugi ponudniki – bodo tako v treh druženjih pridobili znanja s področja dobrega spletnega mesta, novosti, ki jih prinaša uredba o varovanju osebnih podatkov (GDPR), se podučili o pomenu družbenih omrežji za turizem, o spletnih rezervacijskih sistemih in pa novi kategorizaciji namestitvenih obratov. Na TZI bomo pregledali obstoječe kanale udeležencev izobraževanj in podali nekaj konkretnih napotkov za nadgradnjo.

Sorodni članki