Zaključena rekonstrukcija mostu čez Drnico

Rekonstrukcija skoraj šest desetletji starega mostu čez Drnico v Sečovljah se uspešno zaključuje. Vsa ključna gradbena dela so izvedena, vključno s položeno zaključno plastjo asfalta na vozni površini mostu ter obeh cestnih priključkih. Rekonstrukcija mostu, za katerega je bila pred leti izdana inšpekcijska odločba o neustrezni statični varnosti, je vključevala zamenjavo prekladne konstrukcije, ojačitev AB sten z oporniki s podaljšanimi krili, izdelavo prehodne plošče, obnovitev vozne in pohodne površine ter zamenjavo vodovodne inštalacije. V prvi fazi so gradbeniki odstranili star in statično neustrezen most ter nadaljevali s pripravo gradbišča. Sledila so dela za ojačitev nosilnih sten z oporniki ter izdelava prekladne plošče iz pol metra debele armirno-betonske plošče. Gradbeniki so izvedli še manjše posege, kot so gradnja bočnih stranic, namestitev varovalne ograje in denimo pločnika za varnejšo hojo čez most.

Površina novega mostu meri 41,20 m2 oziroma dobrih 10 m2 več kot pred tem. Širina vozišča je s 3,5 metra za 40 centimetrov večja. Most je skladno s trenutno zakonodajo opremljen z 80 centimetrov širokim, 15 centimetrov visokim in glede tehnične zakonodaje nujno potrebnim pločnikom za varnejši prehod pešcev – svetli razpon mostu meri temu primerno sedaj kar 583 centimetrov.  Nov most je glede na zahteve hidrološko-hidravličnega elaborata (ARSO) in z njim povezane poplavne varnosti višji za 18 centimetrov. Posodobljena je še vodovodna instalacija: premer cevi za vodo je povečan iz 80 na 150 milimetrov. Vse to spremlja višja nosilnost, imenitnejša podoba in višja raven varnosti za voznike motornih vozil in pešcev.

Občina Piran je za investicijo v rekonstrukcijo mostu namenila sredstva v vrednosti 120 tisoč evrov. Gradbena dela je izvajalo podjetje Grafist iz Kopra

Sorodni članki